Ungkattepakke

At beslutte sig for et liv med kat, er mindst lige så stort et ansvar, som et liv med ethvert andet kæledyr. Kattens friere liv og selvstændighed, kræver en øget omsorg og opmærksomhed fra dig som katteejer. Derfor har vi sammensat en pakke til dig som nybagt katteejer, der indeholder alle de “ting” der skal tages hånd om for, at din killing, ungkat eller voksne kat får det bedste katteliv i dine hænder.

Vi hjælper dig med, at tage hånd om din kat

Gennem hele dens liv, fra killing til senior, har din kat brug for dig.
Ungkattepakken indeholder alt hvad din kat behøver, for en god start på et lang katteliv.

Det får du med Ungkattepakken

Ungkattepakken er et tilbud til alle katte der endnu ikke er kastrerede eller steriliserede. Her får din kat  en grundig sundhedsundersøgelse, kastration/sterilisation, 1. og. 2, basisvaccination, øretatovering – eller chipmærkning og tatoveret ”C” i venstre øre-  og registrering i Det Danske Katteregister, kontrolbesøg ca. 10 dage efter operation, en gratis forebyggende adfærdsrådgivning SAMT  3 måneders gratis medlemskab af Carepakken Basis i en samlet pris.

Vær opmærksom på at du selv skal afmelde Carepakken såfremt du ikke ønsker at være medlem af denne efter de 3 måneder

Neutralisation af kat i Kolding - Kastration af kat

Pris

Prisen på Ungkattepakken afhænger af, om det er en han- eller en hunkat. Du kan se de aktuelle priser på vores prisliste.

Se priser
Vaccination af kat – Find vaccinationsplan til killing | Dyrlægehuset Kolding

Vi står altid klar til at tage hjertevarmt imod dig og din kat i trygge og rolige omgivelser.