Til dyrlæger

Sygeforsikring

Når uheldet er ude, ønsker vi alle den bedste behandling for vores kæledyr - og vi vil helst ikke lade prisen være afgørende. Derfor er sygeforsikring en rigtig god ide.

Sygdom kommer ofte helt uventet, ubelejligt og måske ligefrem chokerende.

Dyrlægehuset Kolding er et privatejet dyrehospital, og modtager ikke tilskud eller støtte af nogen art. For at mindske udgifterne til behandling af dit dyr, anbefaler vi en sygeforsikring, som kan tegnes for både hunde og katte og i visse forsikringsselskaber også kaniner og de andre små dyr.

Det er for mange dyreejere blevet en helt naturlig ting at sygeforsikre sin hund eller kat, eller rettere sig selv, mod uforudsete udgifter i forbindelse med sygdom eller tilskadekomst

Det kan være en kostbar oplevelse, hvis din hund eller kat bliver syg eller kommer til skade. Mulighederne for at behandle vores kæledyr bliver bedre og bedre. Vi har væsentlig større adgang til laboratorieundersøgelser, røntgen, kirurgi etc., end tidligere, og det er heldigvis blevet en selvfølge at dyrene skal behandles, hvis det er muligt.

På linket nedenfor kan du se mere om priser, selvrisiko og dækningsbeløb – i en sammenligning mellem de enkelte forsikringsselskaber.

Oversigt over udvalgte sygeforsikringer

Dyrlægehuset Kolding
Galgebjergvej 44
6000 Kolding